U krijgt een eigen contactpersoon. Zo wordt u nooit van het kastje naar de muur gestuurd, hoeft u nooit uw verhaal twee keer uit te leggen en heeft u een vast aanspreekpunt.
Bij vragen kunt u ons ook bellen. Geen duur 0900, maar een gewoon Nederlands telefoonnummer zonder extra kosten.
Alle prijzen op onze website worden inclusief 21% btw weergegeven
en per jaar. Geen ondoorzichtige,
onduidelijke en verborgen kosten dus!
Als u vrijblijvende informatie wilt, problemen heeft met uw diensten of een opmerking heeft horen wij dat graag van u binnen de ruime kantoortijden. Buiten deze kantoortijden is ons storingsnummer ook bereikbaar voor storingenen reageren wij via mail altijd binnen 24 uur. Meestal sneller.
Voordat u ons contacteert verzoeken wij u eerst het antwoord op uw vraag hier te vinden in onze FAQ(Frequently Asked Questions). Als u vervolgens nog geen antwoord heeft gevonden kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Telefoon & FaxTelefoon: +31 (0)85 301 6141 Telegram |
OpeningstijdenVan maandag tot en met donderdag |
KantooradresWaanderweg 64E |
Algemeen en Servicedesk: info@gethost.nl |
Datacentrum De Linge 26 |
Bank (Nederland)
IBAN: NL53 KNAB 0282 5166 89 |
BTW & K.v.K.BTW: NL819725067B01 |
GetHost NOC pagina: Wij melden storingen onze externe statuspagina: gethost.statuspage.io.
Wilt u bij ons langskomen op ons kantoor in Emmen of in Meppel voor een rondleiding in ons datacentrum? Neem dan contact met ons op voor een afspraak.