U krijgt een eigen contactpersoon. Zo wordt u nooit van het kastje naar de muur gestuurd, hoeft u nooit uw verhaal twee keer uit te leggen en heeft u een vast aanspreekpunt.
Bij vragen kunt u ons ook bellen. Geen duur 0900, maar een gewoon Nederlands telefoonnummer zonder extra kosten.
Alle prijzen op onze website worden inclusief 21% btw weergegeven
en per jaar. Geen ondoorzichtige,
onduidelijke en verborgen kosten dus!
Het is erg belangrijk om te weten dat GetHost u niet behandeld als een van de vele klanten, maar als een individuele klant, met specifieke wensen. Bij ons bent u geen nummer. Wij staan voor kwaliteit, betaalbaarheid en betrouwbaarheid. Dit blijkt onder andere uit de vele positieve ervaringen over GetHost en de keurmerken die in ons bezit zijn. Lees gerust een aantal ervaringen van klanten en laat u overtuigen.
Zo zijn wij bijvoorbeeld ISPGids.com gedragscode deelnemer waarbij het motto "klant is koning" voorop staat. Als klant heeft u op deze manier meer (juridische) zekerheden. Daarnaast hebben wij ook het Beshops keurmerk waarmee aangetoond wordt dat wij een veilige, betrouwbare en klantvriendelijke webshop zijn, ook voor onze klanten uit Belgie.
Als u onverhoopt toch niet tevreden bent met onze diensten kunt u zich beroepen op de niet goed geld terug garantie!
De procedure is heel simpel.
Stap 1: U stuurt een mail naar administratie [at] gethost.nl , met het bericht dat u zich wilt beroepen op de niet goed geld terug garantie.
Stuur in die email ook uw factuurnummer mee en de betaaldatum.
Stap 2: Wij bekijken uw aanvraag, en als uw bestelling inderdaad nog geen 10 werkdagen oud is, vragen wij u uw rekeningnummer te sturen.
Stap 3: U stuurt vervolgens uw rekeningnummer, de naam van de rekeninghouder, en eventueel uw IBAN, Bic en woonplaats naar ons toe. Hierna zullen wij het bedrag aan u terugstorten