U krijgt een eigen contactpersoon. Zo wordt u nooit van het kastje naar de muur gestuurd, hoeft u nooit uw verhaal twee keer uit te leggen en heeft u een vast aanspreekpunt.
Bij vragen kunt u ons ook bellen. Geen duur 0900, maar een gewoon Nederlands telefoonnummer zonder extra kosten.
Alle prijzen op onze website worden inclusief 21% btw weergegeven
en per jaar. Geen ondoorzichtige,
onduidelijke en verborgen kosten dus!
Geplaatst door: G Tuijt op: 31 Januari 2021
Krijg je bij het uitsturen van email de melding: blocked by bl.spamcop.net? Je bent niet de enige. De halve wereld heeft er last van. Dit probleem ligt niet bij jou of bij ons maar bij de ontvanger van je email en die moet dan ook actie ondernemen.
Spamcop is wereldwijd een veel gebruikte lijst om spam tegen te gaan. Simpel gezegd: bij het ontvangen van een email op de mailserver, wordt door de spamfilter aan spamcop gevraagd of de afzender betrouwbaar is. Vervolgens komt daar "ja" of "nee" terug. Door een probleem bij spamcop, komt nu altijd op die vraag "nee" terug.
Veel internet en mail providers gebruiken onder andere spamcop binnen hun antispam filters. Omdat Spamcop nu bovengenoemd probleem heeft en alles als spam markeert, heeft dit een enorme impact op het wereldwijde mail verkeer.
Vanuit GetHost hadden we dit heel snel in de gaten en hebben zondag 31 januari 2020 rond 13:35 uur (CET) op alle webhostingservers spamcop uitgeschakeld. Dat betekent dat er weinig mail verloren is gegaan en vanaf die tijd konden onze mailservers weer mail ontvangen.
Mocht je echter mail uitsturen naar een andere mailserver, waar spamcop nog aan staat, kan het zijn dat je de melding krijgt dat je mail is tegen gehouden door de spamfilter omdat ons IP adres geblacklist of geblokkeerd zou zijn. Ons IP is dus niet geblokkeerd, maar de beheerder van de mailserver van de ontvanger heeft spamcop simpelweg nog niet uitgeschakeld. Dit ligt dus niet bij jou of bij ons. De ontvanger moet actie ondernemen. De mail die je stuurt komt mogelijkerwijs niet aan.